Figury przestrzenne – matematyka w klasach ósmych
W lutym uczniowie klasy 8b i 8c na lekcjach matematyki realizowali tematy z figur przestrzennych. Uczniowie rysowali figury przestrzenne, kleili modele a także mieli okazję zapoznać się z drukiem 3D. Po instruktażu nauczyciela co do możliwości i sposobu projektowania w trójwymiarze, po zapoznaniu z aplikacją i programem dedykowanym do szkolnej drukarki 3D uczniowie samodzielnie wykonali projekty graniastosłupów i ostrosłupów. Przygotowane modele brył zostały wydrukowane na lekcjach matematyki. [IB]
Klasowy dzień przyjaźni
Podczas zajęć w klasie 2b wykorzystano aparat fotograficzny i laminarkę z projektu „Laboratoria przyszłości”
W lutym klasy młodsze budowały i programowały robota z czujnikiem odległości i robota synoptyka.
Pierwszoklasiści budowali zjeżdżalnię w Lego BricQ.
Klasy 8 stawiały pierwsze kroki w programowaniu mikrokontrolera.
W. Citak